Jennys-kreativasida! Scrap är som balsam för själen

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Jenny - 23 juni 2010 21:02

Tänk att det snart är midsommar, den ljusaste dagen på året.

Ja nog är det ljust alltid. I och med att jag har åkt på en förkylning med hosta så har jag sovit väldigt dåligt de senaste nätterna. Det gör ju inte saken bättre att vi inte har hunnit skaffat några rullgardiner i nya huset ännu, vilket gör att sovrummet fullkomligt badar av ljus hela nätterna. När jag äntligen hade lyckats att somna så väcktes jag av en skata som flög in i glaset.

Tur att man har ledigt i allafall så att man kan sova ut på morgonen.


I dag har jag haft ytterligare en dag då jag bara har slappat, solat och scrappat.

Denna vecka har jag ju varit med på JP Hobbys CC som slutar nu i morgon.

Nio utmaningar har de bjudit på och tänk att jag hann med alla.


I en av utmaningarna skulle man skapa ett kot dä man endast använde sig av basen. Inga dubbla lager var tillåtna och inga dekos, endast färg, pearlmaker och lack. På svensk scrapbooking har man får någon vecka sedan visat hur man gör distressrutor på tv. Detta ville jag testa på mitt kort.

För er som inte har kikat in på svensk scrapbookings tv så rekomenderar jag det. Där finns en mängd tips, reportage och annat.


Här kommer nu mitt kort till JP Hobbys CC:


  


  


Nu skall jag fortsätta att scrappa och njuta av en kopp the. Har en mängd ideer som jag vill sätta igång med. Synd bara att inte dygnet har 48 timmar.


Må så gott!


//Jenny//

.


Hej och Välkommen hit!

...

 

May I invite you to a cup of cyber coffee

 

Fråga mig

16 besvarade frågor

Stolt Designer hos

Stolt DT hos

Länkar till mina design uppdrag

Tidigare design uppdrag

Scrapparazzi

Mars 2008-Dec 2008

 

MiMas scrapbooking

Dec 2008-Dec 2010

 

Scrap your self

Nov 2010-Juni 2011

 

Sassylill's sketches

2011-2012

 

Teamet hos Svensk scrapbooking

2008-Maj 2012

 

Twisted sketches layout

2010-juni 2012

 

Twisted sketches card

2012-juni 2012

 

Min LO -sketch # 82

  

Min LO -sketch # 85

Min Scraphörna

  

 

  

...

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Translate my blog

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besökare

Besökare

Min räknare 27 okt. 2009

susnet statistik Besökare online
I dag:
Denna månad:
Totala antal besökare:

bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards