Jennys-kreativasida! Scrap är som balsam för själen

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Jenny - 27 juni 2010 22:10

Vilken otroligt härlig Midsommar.

Så fint sommarväder har vi nog inte haft på flera år på midsommar.

I vanliga fall brukar man springa fram och tillbaka med mattallriken, ena stunden sol och andra stunden regn.

Men detta år.....sol, sol och åter sol. Ja det kom i för sig lite hagel, regn, blåst och åska på midsommardagen, men det räknas knappt eftersom det bara varade i ca 45 minuter  


Här kommer lite foton på vår midsommar:


  


  


    


  

  

Helgen bjöd på dans runt midsommarstång, femkamp för barn såväl vuxna, fiske, båtåkande, gräddtårta med jordgubar, sill och nubbe och mycket god mat. Maken min och dottern vår badade...iiiiskallt så det var ju tur att solen värmde uppe på land. Men badkruka som jag själv är och dessutom förkyld så nöjde jag mig med att fotagrafera.

Väl hemma i dag så grillade vi och njöt av ett glas vin och senare ikväll skall vi se på film.

I dag tänkte jag visa er en layout som jag gjorde till JP Hobbys CC där jag använde mig av en distressruta. Så här blev den:

  

Stjärnan skar jag ut med min Gazelle och tagcirkeln och bården är från "My Mind's Eye" -Bella Bella.

  


Den söta blomman med brads i mitten är från ""Prima" -Bella Fleur.

Detta var allt från mig  idag!

I morgon skall jag ut i det fina vädret och måla möbler.

Må så gott!

//Jenny//

LO

.


Hej och Välkommen hit!

...

 

May I invite you to a cup of cyber coffee

 

Fråga mig

16 besvarade frågor

Stolt Designer hos

Stolt DT hos

Länkar till mina design uppdrag

Tidigare design uppdrag

Scrapparazzi

Mars 2008-Dec 2008

 

MiMas scrapbooking

Dec 2008-Dec 2010

 

Scrap your self

Nov 2010-Juni 2011

 

Sassylill's sketches

2011-2012

 

Teamet hos Svensk scrapbooking

2008-Maj 2012

 

Twisted sketches layout

2010-juni 2012

 

Twisted sketches card

2012-juni 2012

 

Min LO -sketch # 82

  

Min LO -sketch # 85

Min Scraphörna

  

 

  

...

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Translate my blog

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besökare

Besökare

Min räknare 27 okt. 2009

susnet statistik Besökare online
I dag:
Denna månad:
Totala antal besökare:

bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards