Jennys-kreativasida! Scrap är som balsam för själen

Direktlänk till inlägg 11 mars 2008

Ett kort med en björn ängel

Av Jenny - 11 mars 2008 22:34

I dag fick jag besök av två stycken av mina goda vänner.

De kom hit på middag och sedan satt vi och scrapade hela kvällen.

Med paus för kaffe och att jag hade sagostund för mina barn, som behövde komma i säng i tid efter en lång dag på förskolan/skolan.

Min övertrötta tjej hade jätte svårt att somna.

Så efter en lååååång stund kom hennes ännu tröttare mamma (jag) ner igen till mina vänner, som scrapade för fullt inne i mitt lilla krypin.

Ett kort hann jag i allafall med....

Det blev ett kort med en björn ängel på:



Staketet är från en sizzix dies och hörnen är från en cuttlebug dies.

Övriga dekos är öljetter, textil band och olika prima blommor.


I morgon skall jag göra klart det sista på mina nya "Flisan motiv" och sedan skall jag måla min nya mappvagn som min man har snickrat.

Kanske hinner jag med ett och annat kort och ngt må bra kort (ATC) från skaparlustens må bra utmaning.

Men det är som vanligt med mig....ideerna är många och jag tror alltid att jag skall hinna med mer, än vad jag gör efter att barnen har somnat en vardagskväll. Men som sagt det kommer en helg också=D


Tack för alla hälsningar!

Dessa är alltid lika inspirerande att läsa!


Må så gott!


"Varje dag börjar med nya möjligheter!"


 
 
Åsa/asamia

Åsa/asamia

12 mars 2008 07:15

Vad mycket fint du gjort sen jag var in sist. Ditt promarkerställ fastnade jag särskilt mkt för, ser så välarbetat ut och smart att kunna se alla pennorna!

http://www.asamia.blogg.se

 
Carinaw

Carinaw

12 mars 2008 17:40

Hej,igen!
Tack för kommentaren ang mina ulldockor.De är tovade och sydda samt lite färg på ögonen.
Måste få gratulera till Flisan,det känns väl bra när man får sin kretivitet bekräftad.
Lycka till i fortsättningen med ditt skapande.

http://carinaw.bloggagratis.se

 
nilla_r

nilla_r

12 mars 2008 21:29

Superduperfint kort! Och tack för en inspirerande blogg!
/Pernilla

http://nillar.wordpress.com

 
Lotta/ FruH

Lotta/ FruH

13 mars 2008 22:04

Vilken härlig hobby vi har och att kunna umgås med likasinnade, superkul! Fråga Helena om hon trycker upp en sten till din vännina, för jag har tyvärr ingen.
Nallekortet är ursött!
Trevlig helg!
Kram,
Lotta/ FruH

http://lottafruh.blogg.se

 
Petra/Paradise

Petra/Paradise

13 mars 2008 23:16

Nämen åååh!! Vilket härligt kort du gjort!! Älskar detaljerna!!
Fint med öljetterna, texten och staketet!! =)
Stor kram å trevlig helg!!
kram Petra

http://paradises.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 12 november 2012 19:46

Efter att min väninna Helen introducerade mig i Scrapbookings underbara värld 2007 så startade jag en blogg här hos portalen ”Bloggplatsen”. Nu efter 5 år periodvis intensivt bloggade i min blogg Jennys-kreativasida,är det nu dags at...

Av Jenny - 11 november 2012 21:30


 

Av Jenny - 11 november 2012 19:06


I dag besökte maken och jag hälso- och matmässan. Ett företag som heter "Kreativ Insikt",ställde ut på Hälsomässan. Ett företag som säljer produkter med härliga livs citat. Så dagens foto blir på ett halsband som jag köpte. Kunde inte låta bl...

Av Jenny - 10 november 2012 18:25


Lördag och härlig tjejlunch. Denna gång hemma hos mig. I dag bjöd jag på vegitarisk tortellinigratäng med kikärtsås och sallad. Till efterrätt vinbärs- kola paj med vaniljglass. En härlig dag med mycket scrap och mina härliga vänner   ...

Av Jenny - 9 november 2012 19:34


Åh så gott, dagens middag med systra mi och Anneli. Dagens foto:       //Jenny// ...

.


Hej och Välkommen hit!

...

 

May I invite you to a cup of cyber coffee

 

Fråga mig

16 besvarade frågor

Stolt Designer hos

Stolt DT hos

Länkar till mina design uppdrag

Tidigare design uppdrag

Scrapparazzi

Mars 2008-Dec 2008

 

MiMas scrapbooking

Dec 2008-Dec 2010

 

Scrap your self

Nov 2010-Juni 2011

 

Sassylill's sketches

2011-2012

 

Teamet hos Svensk scrapbooking

2008-Maj 2012

 

Twisted sketches layout

2010-juni 2012

 

Twisted sketches card

2012-juni 2012

 

Min LO -sketch # 82

  

Min LO -sketch # 85

Min Scraphörna

  

 

  

...

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Translate my blog

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besökare

Besökare

Min räknare 27 okt. 2009

susnet statistik Besökare online
I dag:
Denna månad:
Totala antal besökare:

bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards