Jennys-kreativasida! Scrap är som balsam för själen

Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Jenny - 2 januari 2009 20:57

Jag har altrat en fotokub med foton på mina små tomtenissar.

Beskrivning på hur jag gjorde finns i Scrapparazzis DT-blogg:

http://scrapparazzi.bloggspace.se/








Material från scrapparazzis butik:

http://www.scrapparazzi.se/

  • Blommor: från "Artoz" -paper flower Blossom cream
  • Stor röd julblomma
  • blad: från "Artoz" - paper Flower Autum -Leaves Green
  • Prickigt mönsterpapper: från "Scrappers choice" - Julefrid Julpost
  • Randigt mönterpapper: från "Daisy D's" - Magic stripe
  • Brads: från "American craft" - Minibrads cherry

Veckans erbjudande hos Scrapparazzi:

Handla andra varor för över 300 kr (exkl frakt och efter avdragna rabatter) och du får köpa stämplar av Rachelle Anne Miller och Sarah Kay för 50 kr/styck.  Priset beräknas manuellt. Högst 3 stämplar per person, blanda som du vill. Vid köp för över 600 kr får du köpa 6 stämplar osv.

Erbjudandet gäller så länge du ser det i webbutiken. Nytt erbjudande kommer varje måndag.




Av Jenny - 2 januari 2009 20:41

För några dagar sedan gjorde jag en julig layout åt Scrapparazzi med material från mitt DT-paket.

Det blev en lo med mina två busungar som är utklädda till tomtenissar.

Här ser ni fotona från julen 2007, ett av ALLA foton som deras fotagalna mamma knäppte i jakten på den perfekta julbilden.

Gissa om de blev glada nu i julas när vi glömde bort detta=D


Så här blev lo'n:

 



 


Kika i DT-bloggen så kan ni läsa en mer detaljerad beskrivning.

http://scrapparazzi.bloggspace.se/


Material från Scrapprazzis Webbutik:

http://www.scrapparazzi.se/


  • Grönt mönsterpapper från S.e.i -Glitzmas-all is merry and bright.
  • Mönsterpapper från Scrappers choice -julefrid juletid
  • svart cardtock med hål i.
  • Blommor från Artoz vita pappersblommor Lily white
  • Röda små brads
  • Rött textilband med víta prickar från Artemio
  • Rub-ons från Daisyd's -Together
  • Tjockare "thickers"
  • Cutter från Memory makers -Slice

.


Hej och Välkommen hit!

...

 

May I invite you to a cup of cyber coffee

 

Fråga mig

16 besvarade frågor

Stolt Designer hos

Stolt DT hos

Länkar till mina design uppdrag

Tidigare design uppdrag

Scrapparazzi

Mars 2008-Dec 2008

 

MiMas scrapbooking

Dec 2008-Dec 2010

 

Scrap your self

Nov 2010-Juni 2011

 

Sassylill's sketches

2011-2012

 

Teamet hos Svensk scrapbooking

2008-Maj 2012

 

Twisted sketches layout

2010-juni 2012

 

Twisted sketches card

2012-juni 2012

 

Min LO -sketch # 82

  

Min LO -sketch # 85

Min Scraphörna

  

 

  

...

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Translate my blog

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besökare

Besökare

Min räknare 27 okt. 2009

susnet statistik Besökare online
I dag:
Denna månad:
Totala antal besökare:

bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards