Jennys-kreativasida! Scrap är som balsam för själen

Direktlänk till inlägg 6 april 2008

Troll bakom sten

Av Jenny - 6 april 2008 19:13

Här om dagen gjorde jag ett kort på scrappträffen hos min väninna.

det blev ett kort med Magnolias troll bakom en sten. Stenen kommer ifrån Landstoken. Grodan kommer från Handarbeta.




Stenen och grodan har jag satt fast med 3D-kuddar.



Den virkade blomman virkade min väninna åt mig på scrappträffen.

Övriga dekos på blomman är brads, prima blommor och prima blad.

Den blåa flossen (tråden)har jag fått i en WGA från Veronica69Y.

 
 
Lotta/ FruH

Lotta/ FruH

6 april 2008 19:28

Kärenån, vad mycket tjusigt du har gjort igen! Din sparbössa är så fin, smart idé!
Trollen är kalasmysiga, jag har inte hunnit använda min än, men det kommer.....
Ha det bra!
Kramisar,
Lotta/ FruH

http://lottafruh.blogg.se

 
Michaela (LejonbergHjorth)

Michaela (LejonbergHjorth)

6 april 2008 21:29

vilket cooolt kort du gjort Jenny!

http://lejonberghjorth.blogspot.com

 
tyrasmatte

tyrasmatte

6 april 2008 21:52

Hej Jenny. Tack för titten och för dina fina ord. Hoppas att du snart mår lite bättre. Jag är så avundsjuk på ditt pysselrum. jag har skapat mig en vrå inne i min klädkammare, så du kan ju förstå att den vrån är inte stor.Jag kan bara tänka mig hur fint ditt rum kommer att bli. Nästan så att jag inte vill se det sen när det är färdigt.Din sparbössa blev kanon fin. Kramar från mig.......

http://www.tyrasmatte.bloggagratis.se

 
Åsa/asamia

Åsa/asamia

7 april 2008 07:48

Kul kort med trollen, tyvärr är jag inte så förtjust i dem - men du skapade fint med dem.
Scrapsparbössa verkar va en god idé - ska nog ta och göra mig en sån jag med.

http://www.asamia.blogg.se

 
Jeja

Jeja

7 april 2008 11:18

Vilket gulligt kort! Fint med den virkade blomman! Det var jättelätt att göra strjärnalbumet utifrån beskrivningen i boken, bara det att det stod lite fel i beskrivningen... på steg A ska den första biten (djupblå i beskrivningen) endast vikas en gång på mitten. Annars gick det som en dans. Så testa, vetja!
Kram Jenny

http://jejaspysselchscrap.blogg.se

 
Camilla

Camilla

7 april 2008 13:45

Mycket fint du gör jenny..
trollen blev för mysiga..
Ska bli roligt att få se din hörna..
Kram Camilla

http://pysselsidan.blogspot.com

 
TinaStina

TinaStina

7 april 2008 16:21

Jättefint trollkort! Jag gillade färgvalet på bakgrunden, så att det ser ut som naturen. Ska bli kul att se ditt rum när det är klart. Lycka till med tapetseringen!

Tack för din gulliga kommentar i min blogg, jag blev jätteglad!

Kram!

http://tinastina.bloggagratis.se

 
Petra/Paradise

Petra/Paradise

8 april 2008 00:17

ööh!? Va tusan?? jag skrev ett inlägg..men det sprang å gömde sej??
nåja, jag får göra om det!
ett supersött kort!! Härliga detaljer! jag tycker det blir så fint när man använder många stämplar å bygger upp en miljö! =)
En av de där trollstämplarna har jag precis använt på ett kort som jag nyss gjort klart. Uppdaterar nog bloggen med den imorgon =)
Tack för inspirationen!!
kram Petra

http://paradises.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 12 november 2012 19:46

Efter att min väninna Helen introducerade mig i Scrapbookings underbara värld 2007 så startade jag en blogg här hos portalen ”Bloggplatsen”. Nu efter 5 år periodvis intensivt bloggade i min blogg Jennys-kreativasida,är det nu dags at...

Av Jenny - 11 november 2012 21:30


 

Av Jenny - 11 november 2012 19:06


I dag besökte maken och jag hälso- och matmässan. Ett företag som heter "Kreativ Insikt",ställde ut på Hälsomässan. Ett företag som säljer produkter med härliga livs citat. Så dagens foto blir på ett halsband som jag köpte. Kunde inte låta bl...

Av Jenny - 10 november 2012 18:25


Lördag och härlig tjejlunch. Denna gång hemma hos mig. I dag bjöd jag på vegitarisk tortellinigratäng med kikärtsås och sallad. Till efterrätt vinbärs- kola paj med vaniljglass. En härlig dag med mycket scrap och mina härliga vänner   ...

Av Jenny - 9 november 2012 19:34


Åh så gott, dagens middag med systra mi och Anneli. Dagens foto:       //Jenny// ...

.


Hej och Välkommen hit!

...

 

May I invite you to a cup of cyber coffee

 

Fråga mig

16 besvarade frågor

Stolt Designer hos

Stolt DT hos

Länkar till mina design uppdrag

Tidigare design uppdrag

Scrapparazzi

Mars 2008-Dec 2008

 

MiMas scrapbooking

Dec 2008-Dec 2010

 

Scrap your self

Nov 2010-Juni 2011

 

Sassylill's sketches

2011-2012

 

Teamet hos Svensk scrapbooking

2008-Maj 2012

 

Twisted sketches layout

2010-juni 2012

 

Twisted sketches card

2012-juni 2012

 

Min LO -sketch # 82

  

Min LO -sketch # 85

Min Scraphörna

  

 

  

...

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Translate my blog

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besökare

Besökare

Min räknare 27 okt. 2009

susnet statistik Besökare online
I dag:
Denna månad:
Totala antal besökare:

bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards