Jennys-kreativasida! Scrap är som balsam för själen

Direktlänk till inlägg 10 april 2008

Hästtjej

Av Jenny - 10 april 2008 17:27

Passar på att skriva ett inlägg medan min man gräddar pannkakor tillsammans med vår dotter.

Jag har gjort ett kort med två av mina nyaste Magnolia stämplar.

Hör och häpna jag har åter igen målat med mina Distress Ink, annars brukar jag bara måla med mina Promarkerpennor. Dessutom var det riktigt roligt, men oj vilken tid det tar.




Swirln är en Bosskut dies "Flower Flourish #0981" som jag har stansat ut på brunt papper i min Cuttlebug. Fördelen med den är att den tar alla dies i alla märken. Såvida inte diesen är för stor så att den inte går in i cuttlebugens öppning.

Fotohörnen är utstansade från en quikcutz dies (diesen med små fotohörn). Övriga dekos prima blommor, brads och pärltråd.


Ha en trevlig kväll!


 
 
tyrasmatte

tyrasmatte

10 april 2008 18:10

Men Jenny!! vad mycket fint du har gjort och många. det var ett tag sen jag struttade runt hos dig,det insåg jag nu. va fin du va på kortet från mässan tillsammans med dina egna stämplar.ditt "kram"kort gillar jag jätte mkt. väldigt härliga färger. hur gjorde du när du skulle länka knappen?Kram......

http://www.tyrasmatte.bloggagratis.se

 
Veronica

Veronica

10 april 2008 18:26

Hej Jennt!
Det var ett tag sen jag skrev hos dig men det är fullt upp på jobbet med utv.samtal och annat.
Men ditt kort här är helt fantastiskt!! Du har fått till det med distresserna jättebra tycker jag. Men jag håller med dig det är sååå svårt! och lite omständigt att ta fram. men jag har också provat, tog med det till min föräldrar i Karlstad som vi äntligen kunde åka till i helgen som var men har inte hunnit göra några kort än, det kommer!

Du förresten! Jag kommer ikväll lägga in en ny beställning, hos DIG, med dina nya stämplar!
Ha det gott och detta blev ju urlångt men det får det bli.
Kram Veronica

http://www.veronicasscrap.blogspot.com

 
jezzza

jezzza

10 april 2008 20:07

jätte fint kort...

http://www.jezzzaskreativasida.blogsport.com

 
Camilla

Camilla

10 april 2008 20:19

Hejsan Jenny!
Klart du får länka.
Åhhh sååå snyggt detta kortet var.Gillar hästen såå mycket.
Har den med..och har du inte sett den lilla?
En liten mini häst..

Så du har Distressat :-)
Vad bra det blev, Ja det tar tid med Distresser, jag´kan sitta i en hel dag med ett motiv om det vill sig.
Så för mig kan det ta en till tre dagar med ett kort..
Gillar dit Kram kort med, är såå härliga färger.
Kram Camilla

http://pysselsidan.blogspot.com

 
Emso

Emso

11 april 2008 04:54

Så fint kort du gjort!!

http://pysslare.blogspot.com

 
Kamilla

Kamilla

11 april 2008 14:58

vilket underbart kort,du är verkligen duktig =) Distresserna blir det ju jättesnyggt med!!
Kram

http://www.kamillasscrapping.blogspot.com

 
Ingela G

Ingela G

11 april 2008 17:43

Vilket jättefint kort! Båda stämplarna är ju jättefina...fast jag definitivt inte är ngn hästtjej. Färgerna är så härliga! Lite smart med pårltråden. har du gjort egen eller finns det färdig?
Ha en skön helg Ingela G

http://pysseltorpet.blogg.se

 
Sollan

Sollan

11 april 2008 22:45

Jättesött kort.Den där hästen är ju bara för söt. Jag gillar även dina flisan stämplar, verkligen kul! Du är jätteduktig på att teckna. Brukar kika in här då och då, men lämnar sälan kommentarer, så nu är det på tiden. Ha det gott!
Kramen

http://minscrubb-sollan.blogspot.com

 
midalina

midalina

12 april 2008 01:46

Tycker nog att du kan hålla kurser i distressmålning istället för att gå på en. Du är grymt duktig och Brunte är nog Magnolias finaste stämpel, han har hittat hem till mitt stall oxå. Tycker du har fått till klara fina färger även på dekos men ändå så där mysigt varmt om du förstår hur jag menar

http://httt://www.midalina.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 12 november 2012 19:46

Efter att min väninna Helen introducerade mig i Scrapbookings underbara värld 2007 så startade jag en blogg här hos portalen ”Bloggplatsen”. Nu efter 5 år periodvis intensivt bloggade i min blogg Jennys-kreativasida,är det nu dags at...

Av Jenny - 11 november 2012 21:30


 

Av Jenny - 11 november 2012 19:06


I dag besökte maken och jag hälso- och matmässan. Ett företag som heter "Kreativ Insikt",ställde ut på Hälsomässan. Ett företag som säljer produkter med härliga livs citat. Så dagens foto blir på ett halsband som jag köpte. Kunde inte låta bl...

Av Jenny - 10 november 2012 18:25


Lördag och härlig tjejlunch. Denna gång hemma hos mig. I dag bjöd jag på vegitarisk tortellinigratäng med kikärtsås och sallad. Till efterrätt vinbärs- kola paj med vaniljglass. En härlig dag med mycket scrap och mina härliga vänner   ...

Av Jenny - 9 november 2012 19:34


Åh så gott, dagens middag med systra mi och Anneli. Dagens foto:       //Jenny// ...

.


Hej och Välkommen hit!

...

 

May I invite you to a cup of cyber coffee

 

Fråga mig

16 besvarade frågor

Stolt Designer hos

Stolt DT hos

Länkar till mina design uppdrag

Tidigare design uppdrag

Scrapparazzi

Mars 2008-Dec 2008

 

MiMas scrapbooking

Dec 2008-Dec 2010

 

Scrap your self

Nov 2010-Juni 2011

 

Sassylill's sketches

2011-2012

 

Teamet hos Svensk scrapbooking

2008-Maj 2012

 

Twisted sketches layout

2010-juni 2012

 

Twisted sketches card

2012-juni 2012

 

Min LO -sketch # 82

  

Min LO -sketch # 85

Min Scraphörna

  

 

  

...

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Translate my blog

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besökare

Besökare

Min räknare 27 okt. 2009

susnet statistik Besökare online
I dag:
Denna månad:
Totala antal besökare:

bakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards